Računalniška grafika z OpenGL (junij 2016)

Tudi vas zanimajo skrivnosti razvijalcev računalniških iger ter ostalih razvijalcev grafičnih aplikacij? Potem je delavnica Računalniška grafika z OpenGL ravno pravšnja za vas. OpenGL je grafični standard, ki je bolj kot katerikoli drugi pred njim vplival na razvoj in kvaliteto grafičnega prikaza in nanj še vedno vpliva z enako močjo. V poletni delavnici se bomo osredotočili na mrežno različico tega pomembnega standarda, ki jo poznamo pod imenom WebGL, ki nam omogoča razvoj spletnih grafičnih aplikacij, ki se po sami kvaliteti prikaza bistveno ne razlikujejo od namiznih aplikacij, razen tega so tudi platformsko neodvisne. V petih dnevih trajanja delavnice boste tako spoznali, kako sestaviti sceno, kako premikati objekte v njej. Spoznali boste kaj je to senčenje in kaj so teksture ter kako jih uporabiti za izboljšavo realističnosti prikaza objektov. Naučili se boste nalaganja že izdelanih grafičnih objektov skupaj z njihovimi animacijami, ko so tek, hoja in vse ostale aktivnosti, ki pridejo v poštev v računalniški igri. Pridobljeno znanje boste na koncu uporabili pri implementaciji preproste spletne igre.

Vsebina delavnic po dnevih je naslednja:
1. dan: Prva scena z WebGL (ThreeJS) - Vzpostavitev scene, uporaba kamere
2. dan: Osnovne geometrijske transformacije
3. dan: Senčenje, teksture in materiali - različni tipi lokalne osvetlitve: npr. ambientalna, difuzna in direktna svetloba
4. dan: Vključevanje modelov in animacija
5. dan: Preprosta spletna igra

Termin: 27. 6. - 1. 7. 2016
Ciljna skupina: 1. - 4. razred srednjih šol
Čas izvedbe delavnice: od 9. do 14. ure
Predznanje: začetno znanje programiranja
Prostor: F-103
Udeležencev na delavnici: 20
Informacije o delavnici: Andrej Nerat (andrej.nerat@um.si)

Prijava na delavnico več ni možna.