Sintetizator zvoka (avgust 2016)

Bi rad svoj računalnik spremenil v glasbeni inštrument? Ali pa generiral zvočne učinke za svoje aplikacije? Na tej poletni šoli bomo spoznali, kako računalnik zajame in predvaja zvok ter kako lahko zvok tudi generira. Najprej si bomo pogledali kako zvočne posnetke zajamemo in predvajamo, ter kako lahko te posnetke pohitrimo, upočasnimo ali jim spremenimo ton. Nato pa bomo pogledali kako z računalnikom generiramo zvoke, podobno kot to počnejo sintetizatorji - "sintisajzerji". S pridobljenim znanjem boste lahko generirali lastne zvoke, ustvarjali virtualne inštrumente in ustvarjali zabavne aplikacije za popačenje zvoka.

Predviden urnik delavnice:
1. dan: uvod v python, zajem, modificiranje in predvajanje zvoka na računalniku
2. dan: generiranje osnovnih tonov
3. dan: popačenje v času
4. dan: popačenje tonov
5. dan: popačenje barve zvoka

Delavnica bo potekala v programskem jeziku Python. Okolje bo za vas pripravljeno na računalnikih v učilnici, namestite pa si ga lahko tudi na lastne naprave. Za sodelovanje na poletni šoli je potrebno poznati vsaj osnove programiranja. Poznavanje jezika Python je zaželjeno, ne pa obvezno.

Termin: 22. 8. - 26. 8. 2016
Ciljna skupina: 1. - 4. razred srednjih šol
Čas izvedbe delavnice: od 9. do 14. ure
Predznanje: začetno znanje programiranja
Prostor: E-110
Udeležencev na delavnici: 20
Informacije o delavnici: Martin Šavc (martin.savc@um.si)

Prijava na delavnico: http://goo.gl/forms/AMbj6QCwD4