Študentski projekti
Delo v sodobnih podjetjih IKT se večinoma vrti okoli projektov, ki vsak s svojo specifiko prispevajo k pridobivanju znanja in izkušenj iz različnih področij – iz računalništva, ekonomije in upravljanja z viri. Na projektih običajno dela skupina ljudi, ki lahko sčasoma preraste v tim in pri vsakem projektu je potrebno reševanje medosebnih konfliktov in problemov z interdisciplinarnim pristopom. Da bi študente čim bolje pripravili na takšno delo, smo novi – bolonjski – program zasnovali na ideji projektnega dela.
Vsi, ki imate pogoje za vpis v drugi letnik, se vanj lahko vpišete takoj, čeprav vam projekt še ne bo dodeljen. Hkrati izpolnite obrazec, v katerega vpišete želeni in rezervni projekt (obrazec je podan spodaj). Vpisani boste v drugi letnik. V indeks pa boste lahko vpisali predmete šele takrat, ko vas bomo razvrstili v projekte. Odločitev o izboru bomo izvedli, ko bo zaključen vpis v septembrskem roku (od 20. do 30. septembra). Kriterij po katerem bomo razvrščali študente v projekte v primeru, da bo na določene projekte prijavljenih več kot 15 študentov, bo povprečna ocena izpitov študenta.
Sumarni seznam projektov R-IT:
2025/2026
Predstavitev študentskih projektov, ki se začnejo izvajati v šolskem letu 2025/26:
Projekti:
- Izgradnja platforme veriženja blokov in njena uporaba pri razvoju digitalnih dvojčkov
- Bivanje.AI - Spremljanje in analiza vsakodnevnih aktivnosti z umetno inteligenco
- Masivni podatki in vzpodbujanje zdravega načina življenja
- Pametni paketnik
2024/2025
Predstavitev študentskih projektov, ki se začnejo izvajati v šolskem letu 2024/25:
Projekti:
- Izgradnja platforme veriženja blokov in njena uporaba pri razvoju digitalnih dvojčkov
- Umetna inteligenca v avtonomni vožnji
- Masivni podatki in vzpodbujanje zdravega načina življenja
- Pametni paketnik
2023/2024
Predstavitev študentskih projektov, ki se začnejo izvajati v šolskem letu 2023/24:
Projekti:
- Izgradnja platforme veriženja blokov in njena uporaba pri razvoju digitalnih dvojčkov
- Umetna inteligenca v avtonomni vožnji
- Analize masivnih podatkov za aplikacije v realnem svetu
- Pametni paketnik
2022/2023
Predstavitev študentskih projektov, ki se začnejo izvajati v šolskem letu 2022/23:
Projekti:
- Izgradnja platforme veriženja blokov in njena uporaba pri razvoju digitalnih dvojčkov
- Umetna inteligenca v avtonomni vožnji
- Analize masivnih podatkov za aplikacije v realnem svetu
- Pametni paketnik
2021/2022
Predstavitev študentskih projektov, ki se začnejo izvajati v šolskem letu 2021/22:
Projekti:
- Izgradnja platforme veriženja blokov in njena uporaba pri razvoju računalniških iger
- Umetna inteligenca v avtonomni vožnji
- Analize masivnih podatkov za aplikacije v realnem svetu
- Pametni paketnik
2020/2021
Predstavitev študentskih projektov, ki se začnejo izvajati v šolskem letu 2020/21:
Projekti:
- Izgradnja platforme veriženja blokov in njena uporaba pri razvoju računalniških iger
- Umetna inteligenca v avtonomni vožnji
- Analize masivnih podatkov za aplikacije v realnem svetu
- Pametni paketnik
2019/2020
Predstavitev študentskih projektov, ki se začnejo izvajati v šolskem letu 2019/20:
Projekti:
- Izgradnja platforme blockchain in njena uporaba pri razvoju računalniških iger
- Umetna inteligenca v avtonomni vožnji
- Analize masivnih podatkov za aplikacije v realnem svetu
- Pametni nabiralnik
2018/2019
Predstavitev študentskih projektov, ki se začnejo izvajati v šolskem letu 2018/19:
Projekti:
- Blockchain
- Samoletalnik (drone)
- Big Data
- Moja mobilna aplikacija
2017/2018
Predstavitev študentskih projektov, ki se začnejo izvajati v šolskem letu 2017/18:
Projekti:
- Dirkalne veleigre
- Samoletalnik (drone)
- Razvoj mobilnih računalniških iger
- Digitalno obogaten lov na zaklad
2016/2017
Predstavitev študentskih projektov, ki se začnejo izvajati v šolskem letu 2016/17:
Projekti:
- Zvočno obogatena resničnost
- Mobilne spletne aplikacije
- Mobilne aplikacije v zdravstvu
- Pametni telefon
2015/2016
Predstavitev študentskih projektov, ki se začnejo izvajati v šolskem letu 2015/16:
Projekti:
- Aplikacije navidezne resničnosti
- Igra na deski
- Virtualni safari
- Pametni telefon
2014/2015
Predstavitev študentskih projektov, ki se začnejo izvajati v šolskem letu 2014/15:
Projekti:
- Zvočno obogatena resničnost
- Semantični spletni portal
- jazTutor
- Pametni telefon
2013/2014
Predstavitev študentskih projektov, ki se začnejo izvajati v šolskem letu 2013/14:
Projekti:
- Aplikacije obogatene resničnosti
- Spletni inteligentni agent
- E-ljubljenček
- Pametni telefon
2012/2013
Predstavitev študentskih projektov, ki se začnejo izvajati v šolskem letu 2012/13:
Projekti:
- Aplikacije obogatene resničnosti
- Nogometni asistent
- Študentski spletni portal
- Atila Osvajalec
- FERI Navigator
- Pametni telefon
2011/2012
Predstavitev študentskih projektov, ki se začnejo izvajati v šolskem letu 2011/12:
Projekti:
- Mobilne igre
- Virtualni šport
- Borza znanja
- Varovanje terena
- 3atlon terenski pomočnik
- Pametni telefon
2010/2011
Predstavitev študentskih projektov, ki se začnejo izvajati v šolskem letu 2010/11:
Projekti: predstavitev projektov ob informativnem dnevu
- Omrežne igre
- Mobilni iskalnik
- Socialne mreže
- Simulator evakuacije ob poplavah
- iRace - Inteligentni trener vožnje
- Pametni telefon
2009/2010
Predstavitev študentskih projektov, ki se začnejo izvajati v šolskem letu 2009/10:
Projekti:
- Razvoj igre Minotavrovo maščevanje
- iCycle - Inteligentni sopotnik na kolesu
- Osebni spletni portal
- Splet in omrežja
- Vizualne aplikacije in inteligentni sistemi
- Šesti potnik
2008/2009
Predstavitev študentskih projektov, ki so se pričeli izvajati v šolskem letu 2008/09:
Projekti:
- Razvoj multimedijskih aplikacij
- Inteligentni pomočnik ENMP
- Strateška spletna igra
- Splet in omrežja
- Vizualne aplikacije in inteligentni sistemi
- Hišni pomočnik