Študentski projekti
Delo v sodobnih podjetjih IKT se večinoma vrti okoli projektov, ki vsak s svojo specifiko prispevajo k pridobivanju znanja in izkušenj iz različnih področij – iz računalništva, ekonomije in upravljanja z viri. Na projektih običajno dela skupina ljudi, ki lahko sčasoma preraste v tim in pri vsakem projektu je potrebno reševanje medosebnih konfliktov in problemov z interdisciplinarnim pristopom. Da bi študente čim bolje pripravili na takšno delo, smo novi – bolonjski – program zasnovali na ideji projektnega dela.
Vsi, ki imate pogoje za vpis v drugi letnik, se vanj lahko vpišete takoj, čeprav vam projekt še ne bo dodeljen. Hkrati izpolnite obrazec, v katerega vpišete želeni in rezervni projekt (obrazec je podan spodaj). Vpisani boste v drugi letnik. V indeks pa boste lahko vpisali predmete šele takrat, ko vas bomo razvrstili v projekte. Odločitev o izboru bomo izvedli, ko bo zaključen vpis v septembrskem roku (od 20. do 30. septembra). Kriterij po katerem bomo razvrščali študente v projekte v primeru, da bo na določene projekte prijavljenih več kot 15 študentov, bo povprečna ocena izpitov študenta.
Sumarni seznam projektov R-IT:
2024/2025
Predstavitev študentskih projektov, ki se začnejo izvajati v šolskem letu 2024/25:
Projekti:
- Izgradnja platforme veriženja blokov in njena uporaba pri razvoju digitalnih dvojčkov, Umetna inteligenca v avtonomni vožnji, Masivni podatki in vzpodbujanje zdravega načina življenja, Pametni paketnik
2023/2024
Predstavitev študentskih projektov, ki se začnejo izvajati v šolskem letu 2023/24:
Projekti:
- Izgradnja platforme veriženja blokov in njena uporaba pri razvoju digitalnih dvojčkov, Umetna inteligenca v avtonomni vožnji, Analize masivnih podatkov za aplikacije v realnem svetu, Pametni paketnik
2022/2023
Predstavitev študentskih projektov, ki se začnejo izvajati v šolskem letu 2022/23:
Projekti:
- Izgradnja platforme veriženja blokov in njena uporaba pri razvoju digitalnih dvojčkov, Umetna inteligenca v avtonomni vožnji, Analize masivnih podatkov za aplikacije v realnem svetu, Pametni paketnik
2021/2022
Predstavitev študentskih projektov, ki se začnejo izvajati v šolskem letu 2021/22:
Projekti:
- Izgradnja platforme veriženja blokov in njena uporaba pri razvoju računalniških iger, Umetna inteligenca v avtonomni vožnji, Analize masivnih podatkov za aplikacije v realnem svetu, Pametni paketnik
2020/2021
Predstavitev študentskih projektov, ki se začnejo izvajati v šolskem letu 2020/21:
Projekti:
- Izgradnja platforme veriženja blokov in njena uporaba pri razvoju računalniških iger, Umetna inteligenca v avtonomni vožnji, Analize masivnih podatkov za aplikacije v realnem svetu, Pametni paketnik
2019/2020
Predstavitev študentskih projektov, ki se začnejo izvajati v šolskem letu 2019/20:
Projekti:
- Izgradnja platforme blockchain in njena uporaba pri razvoju računalniških iger, Umetna inteligenca v avtonomni vožnji, Analize masivnih podatkov za aplikacije v realnem svetu, Pametni nabiralnik
2018/2019
Predstavitev študentskih projektov, ki se začnejo izvajati v šolskem letu 2018/19:
Projekti:
- Blockchain, Samoletalnik (drone), Big Data, Moja mobilna aplikacija
2017/2018
Predstavitev študentskih projektov, ki se začnejo izvajati v šolskem letu 2017/18:
Projekti:
- Dirkalne veleigre, Samoletalnik (drone), Razvoj mobilnih računalniških iger, Digitalno obogaten lov na zaklad
2016/2017
Predstavitev študentskih projektov, ki se začnejo izvajati v šolskem letu 2016/17:
Projekti:
- Zvočno obogatena resničnost, Mobilne spletne aplikacije, Mobilne aplikacije v zdravstvu, Pametni telefon
2015/2016
Predstavitev študentskih projektov, ki se začnejo izvajati v šolskem letu 2015/16:
Projekti:
- Aplikacije navidezne resničnosti, Igra na deski, Virtualni safari, Pametni telefon
2014/2015
Predstavitev študentskih projektov, ki se začnejo izvajati v šolskem letu 2014/15:
Projekti:
- Zvočno obogatena resničnost, Semantični spletni portal, jazTutor, Pametni telefon
2013/2014
Predstavitev študentskih projektov, ki se začnejo izvajati v šolskem letu 2013/14:
Projekti:
- Aplikacije obogatene resničnosti, Spletni inteligentni agent; E-ljubljenček, Pametni telefon
2012/2013
Predstavitev študentskih projektov, ki se začnejo izvajati v šolskem letu 2012/13:
Projekti:
- Aplikacije obogatene resničnosti, Nogometni asistent, Študentski spletni portal
- Atila Osvajalec, FERI Navigator, Pametni telefon
2011/2012
Predstavitev študentskih projektov, ki se začnejo izvajati v šolskem letu 2011/12:
Projekti:
- Mobilne igre, Virtualni šport, Borza znanja
- Varovanje terena, 3atlon terenski pomočnik, Pametni telefon
2010/2011
Predstavitev študentskih projektov, ki se začnejo izvajati v šolskem letu 2010/11:
Projekti: predstavitev projektov ob informativnem dnevu
- Omrežne igre, Mobilni iskalnik, Socialne mreže
- Simulator evakuacije ob poplavah, iRace - Inteligentni trener vožnje, Pametni telefon
2009/2010
Predstavitev študentskih projektov, ki se začnejo izvajati v šolskem letu 2009/10:
Projekti:
- Razvoj igre Minotavrovo maščevanje, iCycle - Inteligentni sopotnik na kolesu, Osebni spletni portal
- Splet in omrežja, Vizualne aplikacije in inteligentni sistemi, Šesti potnik
2008/2009
Predstavitev študentskih projektov, ki so se pričeli izvajati v šolskem letu 2008/09:
Projekti:
- Razvoj multimedijskih aplikacij, Inteligentni pomočnik ENMP, Strateška spletna igra
- Splet in omrežja, Vizualne aplikacije in inteligentni sistemi, Hišni pomočnik