Študentski projekti

Delo v sodobnih podjetjih IKT se večinoma vrti okoli projektov, ki vsak s svojo specifiko prispevajo k pridobivanju znanja in izkušenj iz različnih področij – iz računalništva, ekonomije in upravljanja z viri. Na projektih običajno dela skupina ljudi, ki lahko sčasoma preraste v tim in pri vsakem projektu je potrebno reševanje medosebnih konfliktov in problemov z interdisciplinarnim pristopom. Da bi študente čim bolje pripravili na takšno delo, smo novi – bolonjski – program zasnovali na ideji projektnega dela.

Vsi, ki imate pogoje za vpis v drugi letnik, se vanj lahko vpišete takoj, čeprav vam projekt še ne bo dodeljen. Hkrati izpolnite obrazec, v katerega vpišete želeni in rezervni projekt (obrazec je podan spodaj). Vpisani boste v drugi letnik. V indeks pa boste lahko vpisali predmete šele takrat, ko vas bomo razvrstili v projekte. Odločitev o izboru bomo izvedli, ko bo zaključen vpis v septembrskem roku (od 20. do 30. septembra). Kriterij po katerem bomo razvrščali študente v projekte v primeru, da bo na določene projekte prijavljenih več kot 15 študentov, bo povprečna ocena izpitov študenta.

Sumarni seznam projektov R-IT:

2024/2025

Predstavitev študentskih projektov, ki se začnejo izvajati v šolskem letu 2024/25:

Projekti:

  • Izgradnja platforme veriženja blokov in njena uporaba pri razvoju digitalnih dvojčkov, Umetna inteligenca v avtonomni vožnji, Masivni podatki in vzpodbujanje zdravega načina življenja, Pametni paketnik

2023/2024

Predstavitev študentskih projektov, ki se začnejo izvajati v šolskem letu 2023/24:

Projekti:

  • Izgradnja platforme veriženja blokov in njena uporaba pri razvoju digitalnih dvojčkov, Umetna inteligenca v avtonomni vožnji, Analize masivnih podatkov za aplikacije v realnem svetu, Pametni paketnik

2022/2023

Predstavitev študentskih projektov, ki se začnejo izvajati v šolskem letu 2022/23:

Projekti:

  • Izgradnja platforme veriženja blokov in njena uporaba pri razvoju digitalnih dvojčkov, Umetna inteligenca v avtonomni vožnji, Analize masivnih podatkov za aplikacije v realnem svetu, Pametni paketnik

2021/2022

Predstavitev študentskih projektov, ki se začnejo izvajati v šolskem letu 2021/22:

Projekti:

  • Izgradnja platforme veriženja blokov in njena uporaba pri razvoju računalniških iger, Umetna inteligenca v avtonomni vožnji, Analize masivnih podatkov za aplikacije v realnem svetu, Pametni paketnik

2020/2021

Predstavitev študentskih projektov, ki se začnejo izvajati v šolskem letu 2020/21:

Projekti:

  • Izgradnja platforme veriženja blokov in njena uporaba pri razvoju računalniških iger, Umetna inteligenca v avtonomni vožnji, Analize masivnih podatkov za aplikacije v realnem svetu, Pametni paketnik

2019/2020

Predstavitev študentskih projektov, ki se začnejo izvajati v šolskem letu 2019/20:

Projekti:

  • Izgradnja platforme blockchain in njena uporaba pri razvoju računalniških iger, Umetna inteligenca v avtonomni vožnji, Analize masivnih podatkov za aplikacije v realnem svetu, Pametni nabiralnik

2018/2019

Predstavitev študentskih projektov, ki se začnejo izvajati v šolskem letu 2018/19:

Projekti:

  • Blockchain, Samoletalnik (drone), Big Data, Moja mobilna aplikacija

2017/2018

Predstavitev študentskih projektov, ki se začnejo izvajati v šolskem letu 2017/18:

Projekti:

  • Dirkalne veleigre, Samoletalnik (drone), Razvoj mobilnih računalniških iger, Digitalno obogaten lov na zaklad

2016/2017

Predstavitev študentskih projektov, ki se začnejo izvajati v šolskem letu 2016/17:

Projekti:

  • Zvočno obogatena resničnost, Mobilne spletne aplikacije, Mobilne aplikacije v zdravstvu, Pametni telefon

2015/2016

Predstavitev študentskih projektov, ki se začnejo izvajati v šolskem letu 2015/16:

Projekti:

  • Aplikacije navidezne resničnosti, Igra na deski, Virtualni safari, Pametni telefon

2014/2015

Predstavitev študentskih projektov, ki se začnejo izvajati v šolskem letu 2014/15:

Projekti:

  • Zvočno obogatena resničnost, Semantični spletni portal, jazTutor, Pametni telefon

2013/2014

Predstavitev študentskih projektov, ki se začnejo izvajati v šolskem letu 2013/14:

Projekti:

  • Aplikacije obogatene resničnosti, Spletni inteligentni agent; E-ljubljenček, Pametni telefon

2012/2013

Predstavitev študentskih projektov, ki se začnejo izvajati v šolskem letu 2012/13:​

Projekti:

  • Aplikacije obogatene resničnosti, Nogometni asistent, Študentski spletni portal
  • Atila Osvajalec, FERI Navigator, Pametni telefon

2011/2012

Predstavitev študentskih projektov, ki se začnejo izvajati v šolskem letu 2011/12:

Projekti:

2010/2011

Predstavitev študentskih projektov, ki se začnejo izvajati v šolskem letu 2010/11:​

Projekti: predstavitev projektov ob informativnem dnevu

  • Omrežne igre, Mobilni iskalnik, Socialne mreže
  • Simulator evakuacije ob poplavah, iRace - Inteligentni trener vožnje, Pametni telefon

2009/2010

Predstavitev študentskih projektov, ki se začnejo izvajati v šolskem letu 2009/10:

Projekti:

  • Razvoj igre Minotavrovo maščevanje, iCycle - Inteligentni sopotnik na kolesu, Osebni spletni portal
  • Splet in omrežja, Vizualne aplikacije in inteligentni sistemi, Šesti potnik

2008/2009

Predstavitev študentskih projektov, ki so se pričeli izvajati v šolskem letu 2008/09:

Projekti:

  • Razvoj multimedijskih aplikacij, Inteligentni pomočnik ENMP, Strateška spletna igra
  • Splet in omrežja, Vizualne aplikacije in inteligentni sistemi, Hišni pomočnik